Rechercher dans ce blog

Friday, July 30, 2021

Nedávno chtěl do této sociální sítě skoro každý a nemohl. Teď se to mění - iDNES.cz - iDNES.cz

Zatímco na začátku roku byla mezi uživateli iOS velká sháňka po pozvánkách do nové trendy aplikace Clubhouse, o půl roku později už je vše úplně jinak. Sociální síť určená pro smartphony s iOS a (relativně nově) Androidem najednou musí o přízeň nových uživatelů bojovat. Exkluzivita Clubhousu už najednou nefunguje, a tak museli autoři zrušit systém pozvánek na vstup.

Původně přitom podle autorů měl systém pozvánek zabránit přehlcení serverů. Nyní už skončilo testovací období a Clubhouse tak má status plnohodnotné sítě a nápor nových uživatelů už musí ustát. Jenže oni se už místo toho raději vydávají na konkurenční produkty od známějších jmen jako je Twitter, Reddit nebo Facebook.

Popularita Clubhousu proto začala v posledních měsících rychle klesat. Podle průzkumu společnosti Sensor Tower zaznamenala aplikace v únoru téměř 10 milionů stažení, zatímco v dubnu se nedostala ani na hranici jednoho milionu.

V květnu se konečně dočkali aplikace i uživatelé Androidu. Autoři se sice chlubí, že otevření se nejpopulárnějšímu mobilnímu operačnímu systému přineslo do sítě 10 milionů nových uživatelů, je ovšem otázkou, kolik z nich doteď zůstalo aktivních.

Zrušení pozvánek na čas může Clubhousu vrátit vítr do plachet. Dlouhodobě má však nyní problém právě s výše zmíněnou konkurencí, která již může snadno čerpat zájem svých stávajících uživatelů. Clubhouse tak čeká nelehký úkol, aby zabránil jejich hromadným odchodům.

Adblock test (Why?)


Nedávno chtěl do této sociální sítě skoro každý a nemohl. Teď se to mění - iDNES.cz - iDNES.cz
Read More

No comments:

Post a Comment

Metro Awakening zve do tunelů moskevského metra ve virtuální realitě - INDIAN - INDIAN

Abychom vám mohli nabídnout co nejlepší zážitek z našich stránek, používáme ty nejmodernější technologie. Bez JAVASCRIPTU tyto stránky nem...