Na to, že hry vycházejí v nehotovém stavu, už jsme si bohužel museli v posledních letech zvyknout. Už ani odstrašující případ v podobě uspěchaného Cyberpunku 2077 vydavatele neděsí a tak je hraní v prvních dnech po vydání určeno jen těm největším fanouškům, kteří už nevydrží déle čekat.
Nad nějakými grafickými bugy lze ještě mávnout rukou, pády hry do systému jsou daleko horší. To, co se ovšem aktuálně (ne)povedlo vydavatelství Aspyr, je ovšem příliš silná káva i pro ty nejtolerantnější. Ukázalo se totiž, že nedávno vydaný port hry Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords pro konzoli Nintendo Switch je tak rozbitý, že ani nelze dohrát. Zhruba po deseti hodinách má hráč se svými hrdiny navštívit planetu Oberon, na místo nové neokoukané lokace se ovšem dočká jen pádu aplikace, nepomůže přitom ani opětovné spuštění. S přibývajícím časem tohoto bodu dosahují další a další hráči a tak vztek na sociálních sítích roste, i když už se na patchi údajně usilovně pracuje.
Na věci je zarážející to, že sama hra už je přes 18 let stará a tak už mělo být její testování na nové platformě vcelku jednoduché. Přesto se nepodařilo tak zásadní a snadno replikovatelnou chybu odhalit.
Jediným štěstím je, že v dnešní době je distribuce dodatečných záplat jednoduchá a časově nenáročná. V případě legendárního Magic Carpetu to s podobným typem problému bylo mnohem složitější a hráči tehdy dokonce chodili vracet krabicové verze hry do obchodů.
Switchový port osmnáct let staré hry je tak rozbitý, že ani nejde dohrát - iDNES.cz
Read More
No comments:
Post a Comment