Právě dnes vyšel očekávaný PC port remaku akční adventury The Last of Us, stojí za ním studio Iron Galaxy. Už pár hodin po vydání je však jasné, že s konverzí rozhodně není vše v nejlepším pořádku. Na Steamu je v době psaní článku pozitivních hodnocení pouze 36 % a hra si u recenzí vysloužila štítek „spíše záporné“.
Přestože byl k dispozici preload, hráči se ke hraní jen tak nedostali, v menu se totiž začnou kompilovat shadery. To je samozřejmě dobře, zabrání to velmi nepříjemnému stutteringu v průběhu hraní, na druhou stranu zde kompilace trvá opravdu dlouho, závisí samozřejmě na vaší konfiguraci, ale může to být od několik desítek minut až po několik hodin. Nesnažte se však kompilaci přeskakovat, jinak na vás čekají velmi nepěkné záseky.
Největší problémy nastávají během samotného hraní. Hráči si stěžují především na velké nároky – přetěžované CPU, vysoká spotřeba RAM (klidně i přes 20 GB), ale také VRAM, která může být velkou limitací pro majitele karet jako RTX 3070 či 3080. Navíc hra na některých sestavách údajně velmi často padá.
Výhodou může být alespoň velmi podrobné nastavení, kde si hru můžete přizpůsobit, aby vám běžela co nejlépe. Jednotlivé položky obsahují ukazatele, jak moc zatíží procesor, grafickou kartu a videopaměť. Takže pokud vám hra v základu neběží dobře, rozhodně bude nutné si s nastavením trochu pohrát. Tak jako tak to však vypadá, že nejde o zrovna povedený port.
The Last of Us Part I na PC trápí špatný technický stav - Zing - hry, recenze her, preview, videa a novinky
Read More
No comments:
Post a Comment