Rechercher dans ce blog

Sunday, April 30, 2023

Diskuze – Testujeme Motorolu Edge 40 Pro. Špičkový OLED displej vás chytí za oči, a jen tak nepustí - MobilMania.cz

Motoroly mám rád, používal jsem je dlouhé roky, nejlepší byly ročníky 2010-2015.
Pod Lenovem byly podařené modely Z (2016-2019), v těchto modelech dozníval pravopis americké motoroly. Z čínské motoroly se mi líbila EDGE 2020, ale to už byla cena poměrně vysoko. Za motorolu jsem nedal nikdy více jak cca 6k. A to jsem měl vždy "vlajku". Takže sem akceptoval horší fotoaparát, který se však s instalací Gcam stal velice obstojným, zejména k ceně. Nikdy se mi ty telefony nesekaly, nelagovaly, nerestartovaly. Plynulost TOP. Motogesta TOP, motodisplej TOP. Ale nové modely už nejsou pro mě. Mnohem zajimavější mi přiijdou odlehčené pixely a, které stojí do 10k a nabídnou nejlépe fotící android device.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  | 

Adblock test (Why?)


Diskuze – Testujeme Motorolu Edge 40 Pro. Špičkový OLED displej vás chytí za oči, a jen tak nepustí - MobilMania.cz
Read More

No comments:

Post a Comment

Metro Awakening zve do tunelů moskevského metra ve virtuální realitě - INDIAN - INDIAN

Abychom vám mohli nabídnout co nejlepší zážitek z našich stránek, používáme ty nejmodernější technologie. Bez JAVASCRIPTU tyto stránky nem...