Netflix začal testovat hry v rámci své existující nabídky předplatitelské služby. Streamovací společnost oznámila, že dnes spustila v Polsku pro své zákazníky zkušební první ochutnávku na poli videoher. Jedná se o dva starší mobilní tituly pro Android – Stranger Things: 1984 a Stranger Things 3. Samotný Netflix přitom poznamenává, že jde o velmi raný provoz a mají ještě před sebou spoustu práce v nadcházejících měsících. Má se ale jednat o první důležitý krok na delší cestě.
Jen dvě hry. Jen pro Android. Jen v Polsku. Jsou to skromné začátky, nicméně je zřejmé, že ambice na tomto poli má Netflix obrovské. A také potenciál. Pokud dokáže nabídnout stávajícím předplatitelům za stejnou (jak slíbil) nebo velmi podobnou cenu navíc také hry, a to zcela bez reklam a mikrotransakcí, může vstoupit do boje o zákazníky velmi agresivně.
Mobilními hrami pro telefony a tablety chce Netlix začít, jak už nedávno potvrdil, není ale tajemstvím, že pomýšlí i na rozšíření do konzolových vod, nebo obecně mezi větší tituly.
V tuto chvíli bohužel nevíme, zda, případně kdy se provozovatel chystá okruh testování rozšířit o další hry a země. Sluší se také poznamenat, že nejde o nové hry, jak nejspíš tušíte. Stranger Things: 1984 je hra z roku 2017 pro Android i iOS a Stranger Things 3 je titul z roku 2019. Mobilními hrami pro telefony a tablety chce Netlix začít, jak už nedávno potvrdil, není ale tajemstvím, že pomýšlí i na rozšíření do konzolových vod, nebo obecně mezi větší tituly.
V tomto smyslu by mohlo jít o nejdůležitější expanzi Netflixu v posledních letech a potenciální konkurenci nejen pro služby jako Apple Arcade, ale i Xbox Game Pass Ultimate od Microsoftu nebo PlayStation Now od Sony. Může přitom stavět na obrovské základně předplatitelů. Podobně jako u filmů a seriálů by navíc časem mohl Netflix začít produkovat i vlasní věci. S nimi už tak trochu koketoval prostřednictvím interaktivních filmů, jakým byl například Black Mirror: Bandersnatch z roku 2018.
Netflix zařadil do své nabídky předplatného první hry » Vortex - Vortex
Read More
No comments:
Post a Comment