Magazín MP1st vytvořil moc pěknou srovnávací galerii, v níž se zaměřil na detaily zejména hlavních postav z her Horizon Zero Dawn, Death Stranding a Horizon Forbidden West. Smyslem je pochopitelně zjistit, jaký pokrok udělali vývojáři a celá technologie enginu Decima od studia Guerrilla Games, kterou využil také tým Kojima Productions. Kromě jmenovaných her engine poháněl rovněž tituly Killzone: Shadow Fall, Until Dawn, Until Dawn: Rush of Blood a RIGS: Mechanized Combat League. Původně bezejmenná technologie dostala jméno až po spojení s Kojima Productions podle umělého japonského ostrova Dedžima, kde v 17. století vznikla nizozemská obchodní enkláva.
Samotné srovnání je pozoruhodné a dokládá, že pokrok se stále nezastavil a do jakých podrobností lze dnes už v herní grafice zajít. Textury i modely jsou stále detailnější a není pochyb o tom, že pokrok u Death Stranding se mohl zase pozitivně promítnout do nového Horizonu. Popisovat jednotlivé detaily by bylo nošením dříví do lesa, podívejte se na ně sami a udělejte si vlastní úsudek. Je každopádně úžasné, do jakých maličkostí dnes mohou vývojáři zajít i v open world hrách. Jde o detaily tak nepatrné, že je člověk nemá při běžném hraní šanci ani postřehnout. Přesto tam jsou. Jako třeba textura dřeva a opotřebovaná barva na korálcích Aloy nebo neposlušné vlasy kolem jejích uší.
Kompletní galerii si můžete prohlédnout na webu MP1st. Bohužel srovnání lépe neakcentuje, o jaké verze se jedná.
Horizon Zero Dawn versus Death Stranding
Death Stranding versus Horizon Forbidden West
Horizon Zero Dawn verus Horizon Forbidden West
Jaký pokrok udělal engine hry Horizon Forbidden West » Vortex - Vortex
Read More
No comments:
Post a Comment