Dvaatřicetiletá Londýňanka Khaoula Lafhaily si pořídila nový iPhone 13 Pro Max od operátora Sky Mobile za 1 500 britských liber (asi 43 tisíc korun) společně s tříletým úvazkem. Navíc si připlatila za rychlé doručení. Jenže když balík od operátora o tři dny později doma rozbalila, nebyl v něm objednaný prémiový telefon, nýbrž tekuté mýdlo v ceně pár korun.
Žena si pro server Wales Online postěžovala, že už kurýrní služba s balíkem se chovala zvláštně a místo zaplaceného doručení do 24 hodin jí objednávka po výmluvách, že se zdržela v přepravě, dorazila až po třech dnech.
Stížnost předala také přímo operátorovi Sky Mobile, který jí sice přislíbil, že záležitost co nejdřív prošetří, jenže po víc než týdnu nemá žena žádné další informace. Vše každopádně nasvědčuje tomu, že jde o případ schválně vyměněné zásilky. Žena tak v tuto chvíli vlastní nejspíš jedno z nejdražších tekutých mýdel na světě.
Zahraniční servery upozorňují na to, že podobné případy se stávají relativně často. Phonearena zmiňuje předloňský případ ženy z Číny, která místo vysněného iPhonu 12 Pro Max obdržela v zásilce krabičku s ochuceným jogurtem. Zde vyšlo najevo, že se někdo nejspíš vloupal do boxu, odkud si dotyční mohou vyzvednout zásilku, a telefon vyměnil.
Objednala si nejdražší iPhone, v balíku jí místo něj dorazilo mýdlo - iDNES.cz - iDNES.cz
Read More
No comments:
Post a Comment