Ještě nedávno nekriticky obdivovaná společnost Blizzard se v posledních letech plácá v bahně (viz náš článek) a i její nejvěrnější fanoušci marně hledají argumenty, proč nad ní ještě definitivně nezlomit hůl. Nedávný odkup Microsoftem je tak většinově vnímán pozitivně, prakticky jakákoli změna může v tuto chvíli být jen k lepšímu.
První krok Blizzardu pod novým vedením bylo oznámení nové survival hry (viz náš článek), už ten druhý ovšem příliš optimismu do žil nevlévá – mobilní adaptace „velkých“ značek totiž obecně nemají příliš dobrou reputaci. Ostatně neslavné oznámení mobilního Diabla Immortals bylo pro Blizzard jedním z prvních kroků do hlubin (viz náš článek).
Tentokrát už se marketingové oddělení aspoň poučilo v tom, že podobná hra nemá být ukazována s velkou pompou na hlavních pódiích, protože to s sebou nese jen přehnaná očekávání. O Warcraftu na cesty jsme se proto dozvěděli jen tak mimochodem z čtvrtletní výroční zprávy Blizzardu, kde se mimo jiné píše: „Na rok 2022 plánujeme zásadní nový obsah pro sérii Warcraft, včetně nových zážitků ve World of Warcraft a Hearthstone. Poprvé se také hráčům dostane Warcraft do rukou na mobilních platformách.“
Jestli půjde jen o port nějakého staršího dílu z třídílné série strategií, anebo o titul od začátku projektovaný na malé obrazovky, není zatím jisté. Zahlédli jsme však několik věrohodných spekulací o tom, že by mohlo jít o hru pro rozšířenou realitu na principu nesmrtelného Pokémon GO.
Jisté je, že to není zrovna oznámení, ve které fanoušci doufali. Na druhou stranu, vzhledem k obrovským příjmům, které má dnes Activision Blizzard z mobilních her (především z Call of Duty a Candy Crush Sagy), celkem pochopitelné. Pokud se navíc podaří protlačit značku Warcraft mezi víc lidí, mohli bychom z toho nakonec profitovat všichni.
Svět Warcraftu obohatí nová hra. Bohužel jen pro mobily - iDNES.cz
Read More
No comments:
Post a Comment