Nejnovější hra podle filmu Vetřelci je povedenou variací na Xcom s kvalitní hratelností i výpravným příběhem. Diablo IV brzy spustí svoji první sezónu a nabídne také první Battle Pass, takže si budeme moci udělat lepší představy o jeho dlouhodobé monetizaci.
Nová série týdenních novinek #HRY si bere za cíl jednou týdně stručnou formou nabídnout upoutávku na nejzajímavější aktuální počítačové hry a videohry. S přípravou jeho obsahu pomáhají redakce partnerských herních magazínu Zing.cz a Hrej.cz.
Aliens: Dark Descent
Druhý díl filmové série o vetřelcích, režírovaný Jamesem Cameronem, patří k těm nejvyužívanějším, pokud jde o herní adaptace. Po nepovedené střílečce Aliens: Colonial Marines z roku 2013 a relativně povedené střílečce Aliens: Fireteam Elite z roku 2021 nyní na počítače i konzole dorazila nová taktická strategie Aliens: Dark Descent od francouzského týmu Tindalos Interactive (v minulosti nám nadělili například dvojici her Battlefleet Gothic: Armada). Ovládáte v ní čtyřčlennou jednotku “námořní pěchoty” v reálném čase, který se ale (podle vašeho nastavení) zpomalí nebo zcela zastaví, pokud otevřete menu. Vaše loď se zřítila na vetřelci zamořenou planetu Lethe a vaším úkolem bude plavidlo postupně opravit, zatímco podnikáte výpravy do zamořených kolonií na planetě, abyste odhalili původ nákazy.
Ačkoliv recenze v den vydání hry většinou nedosáhly na příliš vysoké známky, důvodem byl často technický stav hry, obzvláště na PC, kde docházelo k nepříjemným chybám, schopným třeba i zcela zablokovat další postup v misi. Během prvního týdne ale vývojáři stihli připravit obří patch, který valnou většinu chyb opravil. Pokud odhlédneme od této situace, je ale většina recenzentů příjemně překvapená jak zábavnou hratelností, tak výpravným příběhem a celkovou péčí o detail. Je patrné, že tvůrci nastudovali filmovou předlohu opravdu velmi pečlivě a hra se kromě záplavy odkazů na svůj zdroj opírá také o využívání původní filmové hudby a další triky pro navození té správné atmosféry. Fanouškům lze určitě doporučit.
Diablo IV: Season of the Malignant
Diablo IV je v rukou hráčů již více než měsíc a řada těch aktivnějších již dosáhla na stou, nejvyšší úroveň postavy ve hře. Nastal tedy čas, aby vývojáři spustili první tříměsíční sezónu, jejímž cílem je donutit hráče založit novou (tzv. “sezónní” postavu) a celé si to zopakovat - naštěstí pokud jste už dohráli příběhovou kampaň, můžete ji u všech dalších postav přeskočit a rovnou začít hrát jakékoliv aktivity v rozsáhlém otevřeném světě hry. Motivace pro účast na sezóně je dvojí: jednak každá sezóna obsahuje unikátní zápletku a herní mechaniky navíc k původní hře, ale také se dočkáme i Battle Pass systému, kde si můžete hraním postupně odemykat nové kosmetické doplňky pro svoji postavu.
Veteráni sezón z Diablo III nebo Path of Exile byli ale představením konkrétního obsahu první sezóny poněkud zklamaní, protože její zápletka ani mechaniky nepatří k těm nejzajímavějším. Hráči, kteří již teď mají problém se sbírání a skladováním drahých kamenů (zasouvaných do brnění, zbraní i šperků pro posilující bonusy) budou nově sbírat ještě podobně fungující “srdce démonů”, které budou muset také skladovat v inventáři a následně zasouvat do vybavení. Aby to nebylo tak jednoduché, dané srdce musí být stejného druhu/barvy, jako otvor v daném vybavení. Celé to působí, jako že se náš vývojáři prostě snaží zdržet ve hře co nejdéle pomocí vršení extra mechanik a komplikací při sestavování buildu. Snad tedy alespoň dodrží ten slib, že se správným využitím nové mechaniky budou naše postavy opravdu o hodně silnější.
Vetřelci jsou zpátky, Diablo IV představilo první sezónu #HRY - 7. července - PCTuning
Read More
No comments:
Post a Comment